Mitt "nya" kök :)

Ja, så var då äntligen köket (nästan) klart.

Tog några bilder innan jag bytte till julgardiner idag.









Det fattas lite av varje fortfarande,väggklocka, kanske någon tavla eller liknande på den vita väggen bakom köksbordet, nya lampor i köksfönstret , lite blommor och så.
Men det hinns med vad det lider:)

Just nu är det advensstakar, julgardiner och julstjärnor i fönstret.

Jag älskar för övrigt mitt nya golv.
Det behövs inte ens några mattor:)



mitt gamla kök

I helgen börjar jag måla trappan i hallen.
Eller i alla fall slipar med sandpapper.
Usch, det är lite gruvsamt.

Målning blir det nog inte förrän i början på veckan.
En mindre som sover hemma då.
Tror barnen måste sova borta , färgen lukar starkt.
Carina

Men va fint det blev, supersnyggt!

Vad nöjd ni måste vara, också såna färger att ni kan ha vad som helst till, smidigt och praktiskt :)

Angela

Åhh va snyggt det blev. :)

Härligt med ett nytt fräscht kök till jul.

När har du vägarna förbi Gävle nästa gång?

malin

Carina: ja, absolut, vi är jätte nöjda!



Angela: Vet inte riktigt när det blir Gävle nästa gång. Skulle verkligen behöva åka dit. Lääängtar efter fika på stan. Måste handla julklappar.

Och måste handla mer på k-rauta. Minst 2 Gävlebesök alltså.

Måste försten serva bilen också :(