Mitt sunkiga kök

Ja, lite bilder på mitt sjukt sunkiga kök.
Det är nu hög tid att köpa golv, bänkskivor och tapeter.
Vi sak byta listerna runt fönstren och naturligtvis golv och taklister.

Ja, lite jobb som väntar.
MEN jag vet ju inte vad jag vill ha för färger.

Mörkt golv, mörk bänkskiva?
´
Eller trä?

Tapeter?

Hjälp!















Så här blev det när tvillingarna diskade och diskade  när dom var små:)

Lådhurtsen...


Det blir inga nya vitvaror, dom är inte så gamla så de får hänga med.
Och min älskade skärbräda blir kvar.
Säljaren försökte med att vi inte skulle ha den, vi använde den säkert inte så mycket i alla fall...
Men nä.
Den blir kvar.
Jag använder den mycket.

Så det så!
Carina

Sök på nätet för att få inspiration, finns MASSOR!

Jag har en mapp som jag sparar fina bilder i, sånt som jag ska göra i "framtiden" du vet :)



Spännande att se vad ni väljer till slut!

Ha en go helg!



Carola m 8

Som innehavare av GRAV beslutsångest kan jag inte alls råda dig:) Men jag tycker inte köket ser sunkigt ut, tvärtom rent och snyggt!

Nu kaaaaanske du fattar hur mitt ser ut;)? Ren katastrof:)

Jag tycker om n'r det är ljust så jag skulle inte ha mörkt nånstans....men jag tycker samtidigt det är snyggt med mörkt...så...tja...nix, råd får du av nån annan:)

Lycka till:)