Vilken solig dag

Idag har jag landat i mig själv igen.
 
Känner mig så mycket starkare än i går.
Sov  bättre  i natt, jag sov i dottens säng den är mjukare och lättare att hitta en  smärtfri sovställning i.
Och hon är ändå inte hemma
 
Jag hade ( nästan ) hela dubbelsängen för mig själv.
Asta skulle förstås sova hos mig, men ändå  .
 
Så när vi hade olika åsikter och tjafsade en del vid lunchen ( maken och jag) så började jag inte ens gråta. :)
 
Storkillen var hemma ett tag idag 
Kul att han kommer hem i bland.
 
Jag och maken har varit på folkparken  på eftermiddagen och kvällen.
Hjälpt till lite vid årets sillkväll.
Normalt är drt fritt fram att komma tills det är fullt
 
I år var det 2 kvällar med max 50 varje kväll och föranmälan. 
Det serveras glödstekt sill med potatis.
Alternativt hamburgare med bröd.
Glest mellan borden och med behöriga avstånd vid borden.
 
Förstklassig underhållning på scenen av lokala talanger. 
Bland annat 2 herrar som båda fyllt 80 år i vår.
Riktiga krutgubbar som håller fullfart fortfarande!
 
Vår folkpark ligger väldigt vackert  precis vid ett åmöte 
 
 
 
Jag satte mig här i lugn och ro och tog en paus lite då och då.
Sämre kan man verkligen ha det.
Det var otroligt skönt ute.
 
När vi kom hem vid 20.30 tog jag en runda och vattnade i trädgården.
Snart slår rosen jag köpte för några veckor sedan ut.
 
 
I morgon blir det sovmorgon.
Jag behöver det.
 
Vad tycker ni om det  här?
 
Är det lågon skillnad mellan översta och understa bilden?
Det skiljer 2 minuter i tid.
Foundstion och mascara och så lite läppstift. 
 
Inom Mary Kay är foundation inte dmink, det hör till hudvården och är en vårdande produkt. 
Jag äkskar min.
Lägger på den med borsten och det går så snabbt!
 
Och jag tycker själv jag ser piggare ut  och känner mig då också pigggare.
 
Bara det är en vinst i sig.
 
 
 
#Låthelasverigeleva - Aldrig ge upp - Folkparken, sillkväll. - Foundation - Livet på landet - Mary Key - Max 50 gäster. - Rosor - Utomhus