Sent ska syndaren vakna

Joo,nån syndare är jag väl inte, men det tog en jäkla tid att fatta.
Vadå?
Jo jag har sett att det går en film,A star is born både länge och väl.
Men inte reflekterat över huvud taget.
Får väl skylla på att det är så jag funkar nu.
 
 
Men , när jag fattade att jag ville se den, och tänkte unna mig ett biobesök ( Någonstans långt där borta i forntiden älskade jag att gå på bio)
Ja, då har den slutat gå på biografen .
 
Ja,ja
 
Går att streama den nu på Via play.
Det gäller bara att komma sig för.
 
Mitt lila hjärta med päls och 4 ben,har varit stökig i natt. 00.30, och 03.00 har hon varit ut och spankulerat, magen dom spökar.
Ut och kräktes nu på morgonen.
Men sen åt hon lite laktosfri fil.
Så kanske det är bättre nu.
 
 Ute är det faktisk riktigt otrevligt idag.
Jag gillar vinter, men nu räcker det!!
 
Tung snö också, jag skjutsade dottern till tåget. Gick väl bra, men körde fast hemma på gården. Snöåkan har visst gått sönder.
Och jag orkar verkligen inte skotta hela uppfarten med lite snöskyffel.
Jag har skottat på plattorna nedanför trappan och ner till uppfarten, och så till bon, skulle ju dit och hämta potatis...
 
 
 
På väg hem åkte jag in till mamma och pappa, mamma ringde och sa att jag skulle det.
Mitt i eftermiddags kaffe tiden, men Asta var själv hemma så jag tackade nej.
Men hon hade bakat, och då fick vi "lite".
Hon skämmer verkligen bort oss!!
 
Och igår bakade hon fröbröd,  glutenfritt till lilltjejen.
Ingen konst att äta glutenfritt här hemma.
Mamma bakar tekakor,fröbröd, rosenbröd ,brownies,bullar, rulltårtor, hallongrottor och vad mer vi önskar så fixar 
A star is born - Bio - Filmstaden - Hembakat - Snöväder - glutenfri