Dagens mat

Idag började dagen bra, med min vanliga frukost 1 mjuk ost macka och 1 hård med skinka och tomat, 2 stora koppar jagge.
Försökte äta mer, minst 1 dag i veckan måste vara en dag då jag äter fritt och mycket mer än annars.
Struntar i att räkna smartpoints och tränar på att släppa på kontrollen.
Förra vecka låg jag -40 på min veckobonus och körde lördagen helt utan att räkna, åt både fika, godis i stora mängder och mycket mat.
På vågen hade jag minskat 0.4 kg.
Jag vill inte minska mera.
De sista 2 kilona jag gått ner var verkligen inte frivilligt.
Tänkte att med det upplägget skulle jag kanske öka lite eller i alla fall stå stilla.
Men nepp.
 
Så idag låg jag - 24 på vecko bonusen "bara" och behövde ju verkligen äta fritt och mycket en dag.
Klarar inte riktigt att släppa kontrollen bara.
Lunchen
 Små minipajer i de minsta stand'n stuff båtarna.
 
Gott och helt i sin ordning. Ingen utsvävning där.
Eftermiddags fika.
1 mandarin
 
Middagen 
 
Köttgryta på fläskstek, ris, broccoli och sallad.
1 polar hårt tunnbröd med Bregott
 
 
Så i kväll, jag bara måste försöka släppa kollen. Men inget socker.
Det blir jobbigt i morgon.
Jag tänker hålla mig borta från det till nästa helg i alla fall.
Men nu i kväll har jag gått loss på skålen med salta nötter.
Mmm så gott.
Chips också.
Inte ett jag väl helst äter för att komma upp i energi. 
Men gott är det.
Och jag hindra nog viktnedgång .
 
 
Guldmedlem - Jämnvikt - Målvikt - Viktminskning - Viktväktarna