Vegetarisk smörgåstårta

Äntligen semester.
Lite smygstart sådär, det började med att krångla när min kollega kom på måndag morgon, så jag vaknade av ett sms.
Åkte dit och försökte hjälpa henne.
Skrivaren var heldöd.
Ringde supporten och de bad oss dra ur kontakten och sätta i den igen... gissa vad hon pysslat med innan hon skickade sms till mig som hade semester,hon hade såklart provat allt.
 
En tekniker kom.
Och visade oss var av och på knappen satt.
Nu har vi haft skrivare sedan i April, och hela tiden använt vad vi trodde var power knappen, men det fanns visst en till.
Gissa om det var pinsamt.
 
Så typiskt.
När skärmaskinen slutade fungera och var heldöd vare sig vi knäppte på den hundra gånger, så kom elektrikern dit och trycket på knappen en gång, och den  gick igång.
Känns som om det är vår grej att göra bort oss.
Nu var det ju fel på skärmaskinen, vi blev tvungna att köpa en y, men på skrivaren var det inget större fel.
 
I lördags gjorde jag två smörgåstårtor på morgonen,
En kund skulle ha båda, en vegetarisk och en med leverpastej och skinka, utan räkor.
Smörgåstårta utan räkor har jag såklart gjort förr, men ingen vegetarisk.
Blev med avocado, äpple, purjo, cremefraic¨hee och lite majo, mellan ett lager och en fetaoströra med cremefraiche rödlök och soltorkade tomater mellan andra,
Jag hoppas verkligen det blev gott, den jag gjorde på prov hemma  var supergod enligt lilltjejen.
Har jinte hört något utlåtande ännu från kunden.
 
 Vegetariska
 
  Med leverpastej och skinkröra.
Mat
semester - smörgåstårta - vegetarisk smörgåstårta