Stressad och så jäkla glömsk!

Jag har kommit på mig själv med att känna mig så stressad  de senaste dagarna.
Och glömsk! Så jäkla glömsk!!!

Vet faktiskt inte varför!?

Lite mycket med jobba till 18.15 kvällar och skjutsar av barn hit och dit på träningar och discon och sånt, men det borde jag verkligen inte bli stressad över, då maken stått för alla utom en skjuts denna vecka....

Inte det, alltså.
Började jobba 07.00 i går och i dag, men det är ju inte så tidigt, ungarna klarara tt själv komma till skolan, och jag har 5 minuter till jobbet.
Borde inte heller stressa.

Bilen , min lilla bil är till salu.
Kom på att det är dags för kamremsbyte, vilket gjorde att jag i stort sett inte kommer att få tillbaka nåt på den bilen.
DET är stressande.
Men den blir i allalfall såld.
Jag har fått ett löfte om att en kille ska ha det.
Hans personliga assistenter har bett mig hålla bilen och har lovat att på onsdag nästa vecka ska de komma och betala och hämta den.
Eftersom det handlar om överförmyndare och godemän , så förstår jag attd et tar lite tid och tror att jag kan lita på att affären verkligen blir av.
Men ändå, det kommer nog att kännas bättre när affären är helt klar.

Ska bli  så skönt att bli av med den.
Nä, det är en mysig bil, jag gillar den.
Men himmel vad dyr den har varit den senaste veckan.
Fick en 2:a på besiktiningen som kostade 3800 att släcka.
Men söt är den :)

Trot eller ej, men man får in en rullstol i bakluckan !

Jag hade mycket hellre sålt makens bil.
Men den är 7 sitsig och det händer ju ibland att vi åker hela familjen.
Även om det är tämligen sällsynt nu mera.

En sak till som stressar mig är att jag så gärna skulle vilja åka in till Gävle och träffa en kompis som ska fylla 40 i veckan:)
Hade ju varit fint att få bjuda henne på middag eller fika.
Men jag hinner inte.
Innebandymatcher  gånger 3 och så jobbar jag lördag.
Äh.

Skulle gå ut och gå i kväll tänkte jag.
Inget är så avstressande som att efter en promenad och en dusch få krypa upp i soffan coh äta lite choklad och dricka kaffe.
Men, det blir nog inget heller.
Fastnade vid datorn och snart kanske M kommer och fikar.

Underbara M som när jag glömde bort det gång på gång, bokade in mina barn tillsammans med sin egen son för den 3:e twinrix sprutan.
Hämtade dom i skolan och skjutsade dem.
Hon är värd en ask choklad på allahjärtans dag :)