Myssöndag

Idag har vi inte gjort många knop :)

Sov längre än jag borde, fick ju ont i ryggen :)
Åt frukost länge.
Just som en söndag ska vara.

Hade velat ta en promenad, skulle verkligen behöva det. Men jag får så ofantligt ont i benhinnnorna.
Inflammation.
Detta tillsammans med min hälseneinflammation blir bara lite FÖR mycket.

Måste investera i ett par bra skor.
Men det får bli en annan månad....

Efter middagen såg jag och tvillingarna på " I rymden finna inga känslor" En film att skratta gott till.

Men visst fastnar skattet  lite i halsen ibland.
Jag känner en l människa med Asperger.

Nu har den människan inte alls så tydlig asperger,men vissa saker blir bara så jobbiga i familjen.
Det är inte så lätt att förklara för omvärlden alla gånger.
Det är så med alla dessa diagnoser som ligger i gränslandet.
Berätta och bli sedd som annorlunda knäpp eller inte berätta och  tro på att det kan funka i alla fall?

En härlig rolig och varm film i alla fall.