Lyxig dag

Ledig dag idag.

I världens finaste höstväder!

Kan det bli bättre.

jag tog en prommis i morse, sååå skönt.
Hem och fick lite golv dammsugna och tvättade lite och så.
Fikade i solen ute på trappan.

På eftermiddagen var jag till frissan.
Klippte, slingade och färgade bryn och fransar.
Skönt.
Det är verkligen lyxigt att sitta hos frissan och bli ompysslad.
Helt nöjd med färgen är jag inte, men det blir nog bra när jag vant mig.
Fast det blir nog INTE bra när det blir utväxt...det blev lite för ljust.


Måste hitta en annan lösning på min fula hårfärg, det kostade över tusen kronor idag.
Det har jag inte råd med särskilt ofta....

Maten stog på bordet när vi kom hem :)

Lillkillen och jag köpte med oss fika från kondiset när vi åkte hem.

Lillkillen hade även varit där och fikat alldeles själv medan jag blev klippt.
Modigt.
Även om fiket ligger granne med frissan i samma hus.

I kväll blir det idol från Gävle.
Och gott fika :)

Lite ångest för i morgon bara .
Tror jag beställt åt skogen för mycket från mejeriet till affären.
Inget kul om massor står kvar i morgon.

Men det kanske är ok under inkörningstiden?
Hur länge kan man skylla på att man är nybörjare? bra länge va? :))