Vilken kväll!

Gårdagen blev hektisk.
Först sov jag alldeles för länge, sen bar det av till Ockelbo på marknad med svärföräldrarna och barnenes lilla kusin M

Det var varmt och trångt.
Ärligt tala lite för varmt för att trängas på marknad.


Men barnen fick åka lite karusell och vi åt i ett av öl tälten innan det bra av hem för en MYCKET välbehövlig dusch och sen raka spåret tillbaka för ett "20 år sedan vi slutade nian" jubileum.

Åh, vad roligt det vara att träffa alla igen!!!!

Sen gick vi fram på markenden för att fortsätta fest i öl tälten.
Såg fram emot det " partpistolerna " skulle underhålla i ett av tälten och det skulle bli så kul.

Vad händer då?

Jo, jag får jordens huvudvärk som bara ökar och ökar.
Det började tidigare under kvällen, jag trodde det skulle gå över, men tvärtom.

I öl tältet blev det en fanta och en ibumetin som snälla H gav mig.
Hjälpte inte ett dugg.

Orkade inte med ljudet och alla människor utan gick därifrån.
H och K följde med mig, underbara vänner!

Letade på maken.
Och gick sen ner till stationen för att i någorlunda lugn invänta bussen hem.
Sittande på trottoarkanten med huvudet i händerna.

Alla trodde att jag var skitfull, vilket jag faktiskt inte alls var.
3 cider och lite bål fördelat på 7 timmar är inte så farligt ens för mig.
Varvat med ätt mycket vatten dessutom.


Kom hem utan missöden.
Men huvudvärken släppte inte förrän senare när jag ,Ursäkta kräsmagade, fick kräkas.
DÅ somande jag.
Skönt.

I morse var det inga bekymmer.

Åkte och hämtade tvillingarna hos farmor och farafar och till badet med dem ett par timmar.
Carola m 7

Åh va roligt md marknad, jättetråkigt att du blev dålig, det är väl typiskt...Skönt att du är pigg igen!

Angela

Uffa.. ingen rolig huvudvärk.. låter nästan som migrän.. eller värmeslag.

Hoppas du mår bättre nu!

Ulrica

Men stackars dig!! Typiskt när man ska ha trevligt och det blir så :(