men, jag då?

Nu sitter jag här och tjurar som en barnunge.
Jag överreagerar, det är jag fullt medveten om, men vad hjälper det.

Jag ville ju ha choklad!

Maken handlade idag.
Han köpte en stoor påse lösgodis, det såg jag ju själv, det var jag som satt i kassan :)

När jag slutade funderade jag på att köpa hem en chokladkaka, men eftersom maken handlat godis, så struntade jag i det och gick hem.

Vi åt och så skulle jag koka kaffe.

Frågade maken om det fanns något gott till kaffet,
Nej, men jag har ju köpt godis säger han,

Så öppnar jag godispåsen.
Sura, hårda, lakrtis, äckliga.
Inte en enda god godis, inte en enda choklad!

Han vet ju att jag och lillkillen älskar choklad!

Så nu sitter jag här känner mig löjligt besviken.

Mia

Jaa visst är dom..usch jag har fortfarande inte bestämt mig, men kanske håller ett litet,litet extra plus till Tina..eller jag vet inte ha haa :-D

Ewa

Chokladsuget kan vara hemskt... Stackare! Du kan kanske köpa imorgon? Choklad-kram.

morsdeka

Stackare! Jag är ingen godisgris, men jag förstår dig ändå. Hoppas du får din choklad snart. Maken får tänka efter före nästa gång. JätteKRAMEN!