Klädproblem

Jag ska på tjej fest i morgon.

Det är fort som f-n hem från jobbbet, in i duschen, på med kläder (där börjar jag ana bekymmer) och sminka och föna håret.
Tjejfest med middag, och sen markand med ett och annat öltält, ja, ni fattar.

Kul.
Vädret kommer nog inte bli så vidare värst.
Jag har ett par snygga jeans, riktigt snygga.
En storlek för liten, en hel storlek för liten.

Tvättade mina vanliga jobbar jeans, roligare än så blir det nog inte.
Kan ju inte ha klänning, blir ju ute halva natten.

Jag skulle ju iväg och köpa jeans någon dag, men jag hinner aldrig.
Sist vi var iväg orkade jag inte, då var det kläder till ungarna och sen fanns varken tid, ork, eller pengar kvar.

Och det klart, jag ska i de där små jeansen också.
men grejen är den att jag trivs rätt bra med mig själv som jag är.

Hur knäppt som helst.
Men så är det!
Angela

Det är jeansen som är för små.. inte du som är för stor.

Hönsakadorran

Det är alltid problem vad man ska ha på sig, jeans kan man väl alltid ha.

Hoppas du får roligt i morgonkväll.

Kram

Carola m 7

Men du?

Vem säger att du inte ska trivas med dig själv då?

Varför skulle det bli bättre med ett par jeans i en strl mindre? Vem trivs bättre då?

Om man är nöjd med sig själv så syns ju det:)

Man ser glad, frisk och snygg ut då ju, även om det sitter ett eller flera kilon "för mkt" på en:)

Skit i de gamla jeansen, de kan nån av ungarna få;D

Jag tycker du ser prima ut! :)



Kan du inte ha typ tunika och leggings då? OM du skulle vilja ha klänning menar jag. Eller jeans och tunika, det är fint.

Min man säger att det ska bli varmare till helgen, han brukar ha koll, så det kanske inte behöver vara så varma kläder:)

Äsch, ha nåt du trivs i:)



Ha så kul!!

ullis

Du? Om du trivs med dig själv som du är så ska du inte kämpa för att komma i de där jeansen som är en hel storlek för små. Sälj dem istället och använd de pengarna till att köpa ett par störtsköna och supersnygga jeans i din nuvarande storlek :o)

malin

Angela: Ja, så är det ju!

Hönsakadorran: Tack, det hade jag!

Carola: Tack! Visst, det blev så bra så!

Ullis: Ja, det har du rätt i, så får det bli!