Mys

Tänk att det ska vara så svårt att komma ur sängen.
Jag sover så bra, på mornarna.
Znoosa är mitt andra namn.
 
Pallrade mig ur sängen 09.40 i dag.
Ja, jag vet, jag blir aldrig bättre, kan sova hur länge som helst.
 
Promenad genom skogen med Asta efter frukost/lunch.
Bestående av jordgubbar med fil och Paulina granola hasselnöt/dadlar, Supergod, somrigt.
 
 Der är lagom varmt idag med.
Men när man går i skogen är det så vansinnigt med flugor, myggor, broms och andra flygfän att i dag hade jag jacka med huva uppdragen dragkedja till hakan,  tur att den är supertunn!
 
Vågade inte släppa henne heller, inte för att hon inte lyder  eller för att hon skulle vara djur, det gör hon inte, utan för att det är mycket orm !
Sååå äckligt!
 
Grannens hund blev ormbiten i tungan i lördags när en orm kommit in i hundgården.
Ligger på Faluns djursjukhus nu, tack och lov tycks det gå bra.
 
Den andra grannen hade en huggorm på tomten förra veckan.
Och på vägen en bit upp i skogen såg den tredje grannen 3 ormar, inte alls långt från oss och elljusspåret vi går.
 
Nu kommer maken få slå ängen och diktet så det blir lättare att se odjuren!
 
På eftermiddagen åkte jag till mamma och pappa med Asta och jag fortsatte till Gävle och lilltjejen .
 
Jo, jag ser kanske lite gravid ut, men nej, det är jag inte, jag har bara gått upp i vikt.
 
Min 6 år gamla kjol från GAP ( köpte den när vi var i NewYork) hänger fortfarande med.
Jag älskar den !
Den här varit för stor 2 somrar , men nu passar den igen....
Marinblått linne och marinblå skor.
Trodde jag skulle bli dissad av dottern när jag hade den gamla långa kjolen, men hon tycker också den är snygg.
 
Hon visade en bild från förra året på mig,  och sa att jag var så mycket finare nu.
Lilla hjärtat mitt.
Då var jag så smal och fin i kroppen.
Men hon har rätt, det här är jag.
Några kilo 3-5 Ska bort, men inte mer.
Jag är så här, jag har former och jag gillar att äta gott, och att röra på mig.
 
I kväll åt vi kyckling wok som jag hade med mig.
Vi struntade i nudlarna och åt bröd till i stället.
 
Gott!
Lill tjejen kokade nudlar till det som blev kvar, så blev det en matlåda till henne i morgon.
Hon jobbar 7-11 i morgon, men misstänker att det saknas folk och räknar med att jobba extra om det behövs.
 
 
Nu sover hon här bredvid mig, fönstret är öppet så det är skönt i lägenheten.
Inga störande ljud utanför  det är verkligen ett lugnt område hon bor i.
 
Kan ni ha fönstret öppet på nätterna, eller låter det för mycket utanför era hus?
#allastorlekarärvackra - Du duger dom du är - Favoritkläder - Gamla kläder - Middag - Njuta - Ormbiten hund - Sommarvärme - Sömn - Vikten - semester - sommar