När energierna spiller över

Jag fick en inbjudan till det här:
 
"Jag kommer hålla en efterfrågad kurs i
personlig utveckling med naturfolkens verktyg, dvs den kraftfulla och vägledande trädceremonin (medicinhjul) och kursdagen avslutas med en trumresa. Det blir söndagen den 30 augusti 2020. Det är begränsat antal deltagare på grund av säkert coronaavstånd och då jag ska hinna hjälpa er alla att tolka det som framkommit till dig under ceremonin. Jag har haft många kurser inom just detta och ett av de starkaste resultaten var en deltagare som var manodepressiv. Hon blev helt tagen av den hjälp hon fick under kursen... hon hörde av sig igen efter ca ett år, då hon berättade att hjälpen hon fått bidragit till att hon inte upplevt några som helst besvär/problem vilket inte hänt under de senaste 15 åren. Mirakel sker när vi som minst förväntar oss det"
 
Jag funderade på om jag skulle vara med, men...det blev inte så.
 
Men igår när kursen hölls, var jag ju ute och letade svamp i regnet en bit därifrån, i skogen på andra sidan vägen.
 
Hur som helst, i går kväll mådde jag så konstigt, jag ville bara gråta ,nen car inte ledsen, jag kände inte igen mig själv och det kändes bara rörigt i huvudet.
 
 Sen fick jag fick ett meddelande från min vän som höll i kursen.
Hon trodde att lite av energierna spreds över på mig.
Jo  något var det.
 
Men jag vet inte vad jag ska tro.
Idag på morgonen mådde jag i alla fall bra.
Kände mig utsövd när jag vaknade,faktiskt före klockan.
Det får vara vad det vill.
Jag mår bra!
 
Låter det konstigt?
Jo, det förstår jag.
 
Jag tog en prommis i morse, det var kallt !
Jag hade fingervantar på mig.
Första gången för i höst. 
 
Efter jobb idag hade jag en facial här hemma.
Det är så roligt!
Nöjd kund, det känns verkligen härligt!
 
Sen öppnade jag posten, och hade fått det här från min Unit. 
 
 
 
 
Det var lite väntade grejer  men också små överraskningar.
Det gjorde min dag !
 
En sväng i trädgården han jag också med innan det blev mörkt.
Paprikorna börjar mogna nu, när det snart är försent.
Tomaterna har jsg plockat in , lagt på brickor och förvarar mörkt och svalt.
De kommer att mogna sakta men säkert.
Men paprikorna, hur gör jag med dom!?
De som står i kruka kan jag ju ta in.
 
Men de 5 paprikorna  jag har i pallkragen med den lilla plast huven över, de kan jag inte ta in.
 
Och där är massor med omogna paprikor!
 
Och när man tar in paprika plantor, då behöver de väl extra ljus?
 
Det är många frågor nu.
 
 
 
Den läkande naturen - Marykay.se - Medicinhjul - Odla - Paprikaplantor - Trumresa - Överraskning