Valborg

Jobbat idag och är som vanligt helt slut efteråt.
Kan för mitt liv inte förstå hur jag ska orka gå en promenad med Asta i kväll.
 
Men får jag lite mat så kanske jag blir lite piggare.
Maken kom ju inte hem förrän för en liten stund sedan, men nu är grillen tänd i alla fall.
 
Jag fick paket med posten idag.
 
Lyko är suveränt, så snabba leveranser,  och helt perfekt när man bor långt från affärer.
Dessutom fick jag 20% rabatt.
Då passade jag på att fylla på lite.
 
Jag har haft Maria Åkerberg  cleasing clay förut, men tyckte inte riktigt om den. Lite meckigt med bomullstussar hit och dit.
 
Och bytte till Maria Åkerberg foaming wash Gentle i stället.
Himmel Vad härlig den var!
En lite klick och så lite vatten  gnugga upp ett skum och tvätta, skölj med vatten.
Det är min grej det.
Avslutar med flower freshener,  på bomullstuss som ansiktsvatten, och den är också ljuvlig. 
 
Jag är så glad att jag hittat de här produkterna!
 
Jag är inte så väldigt förtjust i att gå och shoppa, och prova kläder i fysiska butiker heller, så näthandel är perfekt för mig.
 
Men igår var jag in på Twilfit.
När jag skulle åka och sätts på mig du är som kräver såna där små låga strumpor höll jag på leta ihjäl mig innan jag tillslut hittade ett par.
Köpte ju många förra sommaren, varthän har de tagit vägen?
På Twilfit har dom i alla fall de bästa.
 
2 för 99, inte billiga, men bäst!
Sitter där dom ska.
 
Trevlig valborg!
Jag firar nog liggande i soffan.
 
Ansiktsvård - Lyko - Maria Åkerbergs - Nätshopping - Trötthet - Twilfit - Utmattningssyndrom