"Ryck upp dig "

"Ryck upp dig" ja, det Kan vara en uppmaning i all välmening.
Som kan bli så vansinnigt fel.
När man redan gör vad man kan, men inte förmår " rycka upp sig"
 
Men jag säger det till mig själv i bland, funkar sådär, men ibland ger det en skjuts framåt, om än så liten.
 
Igår var ingen bra dag.
Men jag tog tag i det här med att leta en klänning på nätet.
Lilltjejens pojkvän tar ju studenten i juni .
Då ska vi naturligtvis vara med.
Och då krävs en snygg klänning eller byxor såklart, men jag vill ha en klänning.
Inget jag hade förra året passar längre.
 
Fastnade för den här :
 
Men den fanns inte i min storlek, i lila, men lila är inte min färg, och den var inte alls lika snygg i mönstret heller.
 
Så hittade jag den här :
 
Alltså, lite utanför min vanliga stil,  har aldrig haft något leopardmönstrat.
Men då är det väl dags då 😉
Jag beställde den.
Med support av lilltjejen på Messenger.
 
Vi får väl se hur den ser ut på.
 
Asta har haft ont i magen i natt, mått illa, vi har varit ut 3 gånger mellan 03.00 Och 06.30
Var jag trött innan så blev det inte bättre.
Stackars lillgamman ❤
 
Jag ställde om väckarklockan till.09.00 och tänkte att jag skulle få skynda mig lite.
Sen kom jag på att jag har ändrad tid den här veckan och börjar inte förrän 14.00
 
Ingen ordning alls.
Tur jag hade sms med veckans tider sparat.
Skulle vara likt mig att ha passat på att radera mail i helgen och inte ha det kvar.
Bakslag - Doubledoodle - Klänning - Sommarklänning - Student - Trötthet - Utmattningssyndrom