Nu har jag helg!

Sååå skönt
 
Känner mig lite sliten, så lite sovmorgon  långpromenader,  tvätt,städning, fixa Internet med vår nya fiberanslutning som jag inte hunnit/ orkar ta tag i.
En ny router so. Ska funka och lösenord hit och dit.
Blä!
Sånt är bara så jobbigt.
Och det ska bara fungera, tycker resten av familjen.
Och den dom ska få det att fungera är alltid jag..
 
Skrivaren är en annan sån sak.
Köpte nya färgpatroner till samtliga färger.
Bytte alla och tänte att nu, nu måste den funka.
Men nepp. 
 
Tja, finns lite att fixa med.
Men på lördag ska jag åka till Gävle och gå på Lido och go fika med lilltjejen.
Vår lilla tradition sedan hon flyttade in till stan.
När jag kommer in och hon har tid, då går vi dit och fikar.
Så mysigt !!
Nu har vovven gjort kväll.
Dags för mig med.
Hon brukar följa med och lägga sig i min säng, jag ligger på sidan med lätt böjda ben.
Asta lägger sig och rullar ihop sig i mina knäveck.
Myyys.
Jag som alltid fryser. 
Så skönt.
 
 
 
 
 
 
 
Doubledoodle - Gofika - Konditori - Ledig dag - Städa,städa varje fredag