Sommar, sommar, sommar

Ja, nu känns det äntligen som sommar!!!

Vädret är underbart, och det är bara 1.5 vecka kvar till semestern.
Det känns i hela kroppen!

Jag tror jag börjat varvat ner lite smått redan nu.
Förra helgen var full rulle :)

Den här helgen blir betydligt lugnare.

Nästa helg jobbar jag igen, såklart har jag helgen innan jag går på semester, det har jag alltid, men om inget krångel dyker upp känns det nog som rätt ok den helgen.
Då är det ju 4 veckors semster som ligger framför mig :)

Vet ni, det här rä första sommaren på typ så många år jag kan minnas som jag inte har tok ångest över att inte kunna ha några sommarkläder.

Visserligen har jag knappt några kläder som sitter bra nu heller.
Men det ÄR lättre att binda upp ett par jeans med ett skärp, än att inte få igen dem :)

Jag köpte mig faktiskt ett par nya jeans förra veckan.
Jag fick lite ångest för dom var rätt dyra, men lilltjejn som var med rappade i att jag skulle köpa dom "Du måste ju ha några kläder du kan ha mamma!"


Jooo, hon har rätt.
Men att ha 4 barn som tfyller år/tar studenten inom loppet av 3 veckor, och dessutom behöva en helt ny garderob är ingen vidare bra kombination....

Kruxet nu är att jag fortfarande har ångest för att klä av mig och vara på stranden.
inte för att jag är tjock , nä, men det är som så att jag är i storlek 38, men min hud är fortfarande i storlek 44.
Hur snyggt är det tror ni?