Kaos

Jag ger mig.

Nu får det vara.
Det får bli total uppröjning i hela hustet när det är klart.

Just nu går det banne mig inte att uppnå någon form av ordning, någonstans.
Jo, övervåningen är skapligt likt sig.
Resten, fy tusan!

Kolla min hall, det är bara ett exempel...




Och då är detta total ordning i jämförelse med tvättstugan...

Men det närmar sig.
På lördag kan jag nog plocka in i skåpen igen.
kanske , det beror på om tapeterna har kommit upp eller om det görs just då :)
elvira

Ojojoj, känner igen mig så väl... men det är väl naturligt när man har en stor familj runt omkring sig..



Från det ena till det andra, skulle du vilja vara med i den här http://elviraspekulerar.blogspot.com/2010/11/30-dagar.html utmaningen som jag har antagit?



Om du gör det, är du snäll och länkar var du fick utmaningen ifrån då..



Kram Elvira