I dag är en annan dag.

Hm, ja.
Jag var inte pigg alls igår.
Dagen gick i ett sakta lunk.
Jag låg mest på soffan och vilade.
hade ont i hela huvudet, till och med ansiktet!

På kvällen skulle vi på 40 års kalas.
Barnen på Halloweenfest.
                

Jag vägrade.
Stannade hemma i soffan.
Ryggläge.

Skönt.

Maken körde barnen till festen, åkte vidare till kalaset och omvänd resa på väg hem.

Jag hade lagt mig när de kom hem.

Idag har jag jobbat 9 timmar och när jag kommit hem och ätit var jag rastlös och gick ut och gick en kort men oerhört skön promenad.

Min nacke och axel värker fortfarande.
Jag är spänd.
Vad kan då inte vara bättre än en promenad där man blir varm och slappnar av?

Men maken tyckte det var konstigt att jag ena dagen var så dålig att jag inte kunde åka bort och andra kunde både jobba och gå ut och gå.

Och?