Utmanad

Utmanad

Har blivit utmanad av Angela

4 av mina favoritprogram på tv:

  1. Medium
  2. City Akuten
  3. Bygglov
  4. Körslaget

4 saker som jag gjorde igår:
  1. Skrattade så tårarna rann på jobbet
  2. Veckohandlade för bara 1100 kr.
  3. Nekade till erbjudet restaurnagbesök till förmån för soffan
  4. Spenderade kvällen hemma bara maken och jag.

4 saker som jag längtar till:
  1. Att komma igång med motionsutmaningen på jobbet
  2. Att åka ut och äta med kompisarna och ha kul en kväll
  3. Ett bio besök
  4.  En semla  påett särskilt konditori i sällskap av någon som har förstånd att uppskatta den :) (Angela kanske)

4 Favorit restauranger:
  1. Axmarbrygga
  2. Helt enkelt i Gävle
  3. Furuviksbrygga
  4. Mammas hemlagade , det slår alla restauranger!

4 Saker på min önskelista:
  1. Att storkillens kommande operation ska gå bra
  2. En mp3
  3. En spa weekend med goda vänner 
  4. En roddmaskin (se  punkt 1 i saker jag längtar till, det skulle göra saken lite enklare

4 personer som jag utmanar:
       1. Carola
       2. Ulrica
       3. Dammråttan
       4. Hannah
Ulrica

Tack för utmaningen, jag tar den imorgon, känns som jag har bloggat lite för mycket idag ;)

Ulrica

Tack!! (om Lisen) ja, dom är goa när dom är små :) Har jag fattat rätt har dina barn med problem med astma eller allergier ?

Carola m 7

Men durå, du glömde ju värsta bästa programmet ju! 3:an kl 22, måndagar:)

Jag ilar in till mig och svarar direkt!