Det var den lördagen

Vips, borta bara!

Jag klev upp 06.10 i vanlig ordning.
Hann läsa tidningen i en halvtimme, vilken lyx!

Sen blev det till att åka till jobbet.
Näst sista dagen den här säsongen.
Mycket folk och mycket att göra.

En av tjejerna blev dålig, så hon åkte hem efter lunch.
Det innebar ju naturligtvis att det blev mer jobb.
Att en av 4 försvinner gör ganska mycket,

Dessutom var båda killarna på lunch så jag blev själv.
Som tur var så stannade en av killarna som igentligen inte skulle vara där och hjälpte mig, fast han inte behövde.
Tack gulliga D!

Kom inte hem förrän 18.30.
Äta, duscha, slöa i soffan en stund, sova.

Ja, det är vad jag orkar i kväll, det blir inte mycket kvar av helgerna när jag jobbar.

Det känns lite vemodigt att säsongen är slut, men så väldigt skönt att inte jobba så mycket helger längre!

Jag tror inte man orkar jobba på det här sättet så länge, det funkar tack vare att det bara är under en  säsong.
Det märkas att alla är lite slitna nu.


morsdeka

Hoppas du fick koppla av ikväll. Själv har jag stått ute i kylan hela em - två fotbollsmatcher efter varandra. En drog för mig. Kvällen har vi tillbringat med min bror och hans familj. KRAMEN!