Hissa och Dissa

ja, jag måste  ta efter Rix morgon zoo och hissa lite.

Dissar gör jag ju titt som tätt så det hoppar jag över.

Jag vill hissa vår driftchef på jobbet!

Han är driftchef över en jätte stor anläggning och har ansvar över allt.
Han har mcyket kontors jobb och är ju faktiskt högste chef på anläggningen, men han jobbar med allt.
Behövs han i en pistmaskin så sitter han där.
Behövs han i städ så rycker han in där och i dag kom han förbi i köket för att kolla hur det gick , vi hade extremt mycket idag, och såg att det var struligt för mig att hinna med både stekbordet ochkrtöserna där en  krånglande , så han tog av sig jackan tvättade händerna och tog över vid fritöserna  den stressigaste lunchtimmen.
Skojade dessutom och hade roligt under tiden.

Det är en bra chef!
Ewa

Sådant praktexemplar till chef bör fridlysas. Ta med hem och lås in, så han inte försvinner! ;-)

pillris

ja, han ser inte helt fel ut heller *S*