Film, jag älskar film!

Jag fastnade framför tv:n i går kväll.
Såg på "Nyckeln till frihet" 
Inget jag planerat, men när jag sett början kunde jag bara inte sluta.
 
Från 1994, och jag hade aldrig sett den.
Så bra.
När jag satt där i soffan och njöt av filmen, kom jag på vad jag saknat att se på film.
Jag älskar ju att se film, egentligen.
Det har bara varit helt omöjligt så länge, att behålla koncentrationen och hänga med i handlingen har varit omöjligt det senaste året, och förmodligen långt innan dess.
Jag var för stressad för att sitta ner och se en hel film.
 
Jag har missat så många filmer som jag velat se på bio genom åren.
Vi har ju ganska långt till biografen och tiden har varit knapp.
 
Nu ska jag banne mig ändra på det.
Hemma i soffan kan jag ju faktiskt se många av dem jag missat.
Men, det finns inte mycket som går upp mot att se en bra film på bio.
Ljudet, känslan, bilden, upplevelsen.
Att bli ett med filmen  leva sig in fullkomligt.
Det är underbart !
 
Bara jag mår lite bättre, blir det film på Bio .
Det är Njuut det !
Bio - Filmer - Filmstaden - Njuta - Uppleva - resa
Anonym

Jag såg filmen igår jag också - säkert sett den 3 ggr men lika bra! Kram

Veronika

Jag såg filmen igår jag också - säkert sett den 3 ggr men lika bra! Kram