Lite vår

Idag har temperaturen även här varit rätt så härlig
 
Inte så varmt i skuggan  men solen gör verkligen skillnad och så blåser det inte så mycket idag.
Det har ju blåst och blåst kallt hur länge som helst!
 
Påskveckan skulle ju bjuda på lite värme!
Ska bli härligt !
 
Det har inte hänt så mycket här idag.
Promenad med Adta och så städning.
Jag hinner/ orkar inte mer på en dag.
 
Ska bara bädda rent i lilltjejens dubbelsäng och i Stotjejens  säng tills hon kommer hem.
 
Vi år pulled pork och Kyckling kebab i tortilla bröd i kväll. Och en härlig sallad till det.
Visst äter man med ögonen .
 
 
Jag har bestämt att det inte ska bli något socker nu förrän påskafton när vi ska till mamma och pappa, och så blir det väl en dessert hos svärmor och svärfar också, vilken dag det nu blir.
På påskafton får det bli lite god choklad också, men i normala mängder.
Lite men men riktigt gott.
Jag måste verkligen sluta upp med att tappa all vett och sans och vräka i mig !
 
I går såg det ut såhär
 
Den lilla med tweek godis var min.
Och just igår kändes det helt bra så.
 
Men finns det härlig choklad så....
Visst ska man unna sig.
Det är inte det som är problemet,  utan det jag trycker i mig sen dagarna efter. Triggas så lätt.
 
 
 
Aldrig ge upp - Middagsmat - Sockerberoende - Sockerfrivecka - Sockermissbruk - Utmattningssyndrom - Viktväktare - Äta allt men inte alltid