Ännu en dag i mitt liv

Vi bor på ett 5 stjärnigt hotell.
 
Lyxigt, ja
Vimlar av personal, grym service i restauranger och barer.
För att inte tala om frukosten.
Vi blir tilldelade ett bord, få en egen kanna kaffe och de plockar bort varefter.
 
Vid Polen på parasollen sitter knappar, och en poolmeny.
Orkar du inte gå till åoolbaren, trycker du på knappen så kommer en servitris omedelbart och tar din beställning och serverar dig vid solstolen.
Jag skulle ärligt talat skämmas att använda den.
Jag har fullt fungerande egna ben.
 
5 stjärnigt är verkligen inte riktigt min grej.
3-4 räcker fint.
Men inte så att jag vantrivs.
 
 
Vi njuter.
Tyvärr är det hög( i mitt tycke) musik typ överallt.
På restaurangen i går kväll var det hög ljudnivå.
Musik, skrammel och massa folk som pratade högt.
En miljö jag älskade förr.
Men i går brann det i huvudet när vi gick därifrån.
Snabbt och gick.
Tycker synd om maken.
Men en fantastiskt god pizza 
 
Något som retar mig väldigt mycket är att vi bor på lyxhotell,men städerskorna tjänar 2 euro i timmen.
Det är vidrigt !!!!!
 Vi åkte på ett erbjudande från Azure Malta.
Visste inte riktigt vad det innebär att bli medlemmar.
Men det enda vi band oss till var att vara med på en informations träff om upplägget.
 
Det gjorde vi i går.
Vi är ju inga vana resare.
Har inga planer på att börja resa en massa heller.
Men visst är det ett fantastiskt upplägg om man har bra inkomst och reser mycket.
 
Vi har ingen möjlighet i värden att bli medlemmar i dagsläget.
Vi har verkligen inte ens i närheten av de pengarna det kostar, vi är ljusår i från.
Och jag skulle aldrig någonsin låna för att resa. 
Men det är väl värt det för dig som i dagsläget reser för 40.000 per år.
Kika på Azure .
Det är ett superupplägg!
 
Vår säljare var också oerhört trevlig! 
 
Idag ska vi ta en eftermiddag vid poolen. 
Sitter nere i receptionen nu.
Här spelas ingen musik,och är lugnt och skönt.
Och vi vill låta städerskan slippa städa när vi är på rummet.
 
Härliga sittgrupper med djupa mjuka soffor och fåtöljer.
 
Golden Bay - Golden sands - Lyxhotell - Malta - Orättvisa löner - Radisson