Snabbtåg, oro och sötsug

Japp, nu blev det en sån där dag.
Oro som gnager i bakhuvudet hela tiden.
Maken, vad kommer bli följden av det här.
Hur mår han egentligen ?
 
Oro , ja då kommer mitt behov av att äta som ett brev på posten.
 
Frukost på hotellet gick superbra.
 
Lunchen, ja vi gjorde vad vi kunde.
Vi sprang runt och letade efter ett ställe där man kunde beställa en sallad som görs när man beställer,  alltså med möjlighet att ta bort tex osten.
Men näe.
Det blev Espresso house och en foccatia med kalkon och ost.
Super gott. Meen inte det bästa valet.
Samma sak för dottern  hon äter ju helst veganskt.
Nu blev det foccatia med getost.
Gott tyckte hon i alla fall att det var.
Hon äter ost och mejeri när hon "måste ".
 
Nåja.
Mätta och belåtna.
 
Vi fick nyckeln tidigare till hennes korridor rum.
Det var 1 trappa upp istället för, som hon trodde 3 trappor.
Det gjorde ju att det gick mycket fortare att plocka ur bilen.
 
 
Inte så charmigt rum, men eget badrum.
Och de första 5 minuterna när vi försökte lokalisera oss kom 2 personer fram Och frågade om vi behövde hjälp.
Alla hejade glatt.
Det verkar vara mycket sociala och vänliga människor på studentboendet.
Känner igen känslan sedan jag bodde på elevhemnet på folkhögskolan.
Det kan nog bli toppen tror jag!
Sen åkte vi och handlade lite innan vi lämnade tillbaka bilen.
Som en bonus var att bilen lämnades tillbaka 3 minuters promenad  till stationen.
Ett besök på pressbyrån.
Massor som lockade till den långa tågresan.
Men 1 kopp kaffe, en lagom grön banan och en Cola zero.
 
 
Jag fixar nog den här dagen också.
Barbells har jag i väskan.
Jag bokade ny biljett och nu de åka 14.22.
Vilket innebär att jag är i Gävle 20.46.
Skönt.
 
 
Maken har varit på sjukhuset på röntgen och en massa provtagning i dag och väntar hos lilltjejen tills jag kommer så åker vi hem tillsammans.
Det ska bli så skönt att träffa honom.
Tror nog det blir svårt att hålla tårarna borta.
Hälsa - Propp i benet - Sjukskrivning - Sockerberoende