Jämnvikt

I kväll har jag varit på viktväktarmöte.
 
Jag älskar det !
Lektionerna är så vansinnigt inspirerande och peppande, glada och roliga.
Vi har fantastiska konsulenter!
Det är den /eftermiddagen som är MIN.
Vägningen gick ganska bra. Bara 0.4 kg ner på 2 veckor.
Men det är mer än 2 kg under min målvikt faktiskt 3.5kg
Vilket innebär att jag inte kan bli guldmedlem om jag inte går upp minst 1.5 kg.
Vi löste det så att vi sänkte målvakten  med 2 kg.
Då räcker det att jag ligger stilla.
Det borde verkligen funka nu!
 
 
Jag var med online och gick ner  ca 17 kg på egen hand.
Det funkar ju superbra för mig.
Men gemenskapen är härlig.
 
Sen åker jag och botaniserar lite på en av de stora matbutikerna i stan och köper lite sånt vi inte kan få hem hos oss.
 
 
Fatzers rotfruktsbröd, skivat och tunnbröd . Super gott, sockerfritt . Passar mig perfekt!
 
 
Det tunna går att rulla.
 
Och det skivade är otroligt gott att rosta
Och jag såg att den nya Barbells bären hade kommit på proteinbutiken.se
 
Skrev till dottern och frågade om hon kunde springa bort till proteinbutikem som ligger nära hennes hus för att kolla om de fanns där.
Det gjorde dom.
Hon köpte en varsin åt oss och jag svängde förbi och hämtade min innan jag åkte hem.
Åhhh!
Helt ljuvlig!
Nu är en sån beställd.
Helt otroligt bra att ha i väskan när det blir övertid, hindrar mig från att köpa mina förbaskade dubbelnougat 
 
Står mig mycket bättre på en proteinbar.
Undviker socker.
Och klarar mig till jag kommer hem.
I värsta fall funkar det som en lunch i farten.
Barbells - Jämnvikt - Sockerfritt - Viktväktarmöte - Viktväktarna