Matdagbok

Ja, det är vad jag bett att få av min dotter.
Hon ska skicka bild på vad hon äter.
Jag vet, jag ska släppa kontrollen och lita på henne.
Det är bara så svårt att inte oroa sig.
 
Vill ha en liten hint om vad hon äter.
Sen om hon verkligen äter kan jag ju inte veta, men se vad hon lagar till i alla fall .
Och eftersom hon verkar välmående och sund,och dessutom tränar en hel del  så är jag ganska säker på att hon äter som hon ska .
Med långa skoldagar och träning, och 
Plugg på kvällarna skulle hon inte orka om hon inte åt.
 
Men klart det blir kul att få en inblick i hennes vardag.
 
En gång mamma, alltid mamma.
 
I går träffade jag både storkillen ( skjutsade till affären) och lilltjejen som jag ju var ute och myste med på stan.
Lillkillen var hemma och åt middag som vanligt, och stortjejen pratade jag med i telefon.
En rätt bra dag :)
Nu säger vi godnatt.
Vi här i min säng 
 
Anorexia - Bli frisk - Gofika - Psykisk ohälsa