Äntligen fredag !

Det är något speciellt med fredagar.
Lediga fredagar är såklart skönast.
Men även en jobbfredag har en lite speciell känsla.
Vi får varor och får fylla upp med fräscha grönsaker  Vi bakar mycket och det doftar underbart i butiken.
 
Lite fler och lite mera avslappnade kunder.
Och en lite mysigare middag och kväll att se fram emot.
 
Pizza på libabröd, var inne i ugnen och nästan klar när jag kom hem.
 
Så otroligt gott !
 
Sen kaffe och fantastiska barbells glassen till Idol.
De där två, sååå svårt att välja vilken.  Vill inte blanda. 
Ikväll blev det salter caramel.
Inget tillsatt socker, ger mig inte sockerkick och gör inte att jag känner att jag måste ha mer.
1 portion, smakar såklart gott och jag skulle kunna äta mera.
Men jag är ändå nöjd.
Ljuvlig känsla.
 
 
Barbells - Barbels glass - Måbra - Njuta - Sockerberoende - Sockerfri