Vad är det för fel !?

Så frustrerad.
Mitt minne.
Min koncentrationsförmåga.
Helt käcka hopplöst.
I går när vi var på begravning hade jag såklart mobilen avslagen.
När jag städade den igen hade jag ett nytt felmeddelande.
Det var från lägenhetsförnedlingen.
Storkillen vill ju ha en lägenhet lite centralare eftersom han inte har körkort och bil.
Det skulle ju underlätta bra.
När han fick erbjudande om en central etta via mail(som kommer till mig) tackade jag ja.
Det erbjudandet är det 3 personer som får. Sen har man möjlighet att komma och titta på lägenheten.
För att sen veta om man vill ha den när den som har mest poäng får erbjuda av den
 
I går ringde dom För att tala om att storkillen fått den.
Och jag hade glömt bort att åka och titta med honom.
Så nu står vi med frågan, vill ha ha den eller inte?
Osedd.
Tack och lov får vi chansen att åka och se den på måndag och sen bestämma oss.
Men så jäkla pinsamt och frustrerande.
Jag har ju inte tid att åka på måndag, men jag löser det.
Om jag kommer i håg
...
 
Hemma är dom förundrad över att jag kan sitta med vid bordet och prata , men sen inte komma ihåg vad vi pratade om .
På jobbet glömmer jag än det ena  än det andra.
Tack och lov har jag jordens bästa jobbarkompisar som påminner mig.
Så frustrerande!
Känner mig som jordens sämsta chef.
 
Jag är livrädd att det är utmaningen som är boven.
Eller håller jag på att insjukna i alzheimer?
Finns ju i släkten.
 
Märkte i alla fall i går, vilket jag reflekterat över förut också.
Att sitta i den tysta kyrkan och titta på de tända ljusen.
Det är en oerhört vilsam och lugn känsla som infinner sig.
Jag är inte aktivt kristen, långt i från.
Men jag tror jag ska ta mig tid och besöka någon advents gudstjänst med musik.
Det är ju underbart.
Vi har en  fantastiskt duktig kör som drar fulla hus , var dom än är.
Jag hinner aldrig.
Men jag ska verkligen försöka.
Jag måste lära mig vara mer i nuet.
 
 
 
Alzheimers - Hälsa - Måbra - Psykisk ohälsa - Vardagsnjutning