Alla dessa dagar

Livet går verkligen i rekordfart nu!
Veckorna består av måndag ,fredag, klockan ringer och vips är det sovdags igen.
Jag hinner inte med !!
 
I helgen fyllde mina älskade trollungar år.
17, jag fattar inte hur det gick till!
Men nu är dom stora, kloka, humoristiska, vackra  snart vuxna trollungar.
 Vi firade med bara familjen, storkillen kom hem, Lilltjejens pojkvän var såklart här och så mormor och morfar.
Jag visste att min tid inte skulle räcka till, så jag gjorde ett för mig,  väldigt välplanerat .
Jag beställde en tårta.
 
Fantastiskt god. Glutenfri och utan grädde ( grädde, grädde i form av mousse går bra)
Hallon mousse och chokladtryffel.
Mums.
 
Idag, ska jag på en träff med jobbet, bara jag som åker.
2 timmar i bilen åt båda håll.
Ja, ja. Det går nog bra, bara jag svänger åt norr i stället för söder när jag ska ut på E4.
Men inte gör man väl samma misstag två gånger ?
Eller.....