Lite lyx

Ledig lördag.
Städat hus redan på fredag.
Börja med prommis.
Skjutsa sonen till innebandymatch ( han ärtränare till ett lag också, dom som spelade)
Sen åka och handla med stora sonen.
Kicka in på blomaffären.
Och klädaffärer.
Vill ju ha en klänning.
De hade många snygga,men ni stl. 44-46 Eller 34-36
Jag har nog 38.
 
Så gick det med det.
 
Kollade matchens sista period.
 
Hem Och fikade med lilltjen med pojkvän, lillkillen och maken.
Gomackor, lussekatter och pepparkaksmuffins.
 
Sen fick jag en sminkning av lilltjejen.
Och så fixade honuåret på mig.
Min fina dotter !
Så duktig.
Från blek, jag jag är blek, på ett annat sätt än bara Vinterviken, nästan sjukt blek.
Till riktigt frisk färg.
Lite flärd .
 
Snygga kläder, snygg i håret.
 
Och Så ett fantastiskt julbord med mina fina jobbarkompisar med respektive.
Härligt.
På Kungsholmen i Segersta.
http://www.kungsholmenhalsingland.se
Super Mysigt!
 
 
 
Advent - Highlighter - Julbord - Lyx