Malmö, Halmstad eller Stockholm

Var tusan ska vi åka på semester?
 
Jag vill jättegärna se Skåne och västkusten.
Åka  utan bestämda mål, stanna där vi vill och boka hotell vartefter.
 
Tyvärr tillåter inte vår ekonomi det antal nätter på htell det skulle innebära.
 
Jag föerslog tält , alltså på bilvägen ner till skåne kanv äl en eller ett par övernattningar vara i tält.
Maken är inte så pigg på det....
 
 
Att åka kortare , typ stockholm ett par nätter funkar ju.
 
Alternativt hyra husvagn.
Vilket jag inte vill.
 
Jag har gjort det ett antal gånger när barnen var små.
Hämta vagnen, städa vagnen, plocka ur grejer jag inte vill ha med. Packa våra grejer, vara borta några dagar.
Plocka ur våra grejer, städa, plocka tillbaka de grejer som var i vagnen från början, tvätta, åka tillbka med vagnen.
 
Äh.
Den här veckan är vi hemma
 
Dotten är häst  och kattvakt.
 
Värdens sötaste lilla katt. Alice.
Jag är förälskad.
otroligt social och gosig.
 
resa - semester - skåne