Mello och oväntat besök

Det blev ju en toppen lördag trots allt.

När jag kom hem från jobbet stig maten på bordet.
Grillade fläskkotletter med friterade strips (och frtösen stog ute på altanen, och inget os inne , det gillar jag ) Det var riktigt gott.
Helt perfekt grillaade kotletter.
inte sedan i början på november.
Maken kan om han vill :)
Fast salladen fick jag tänka mig ....

Sen åkte maken och tvättade min bil, Tack!
Jag har haft gävleborgs skitigaste bil!

Medan jag satt och surfade lite dök P upp.
Kul, det var längesedan!
Både han och jag har ju fyllt 40 sedan sist.
Båda hade haft en suverän födelsedag.
Han jagade och intog middagen på en hamburger returang, för att fortsätta natten på eftersök efter en trafikskadad älg.
Hade ju inte kunnat bli mycket bättre för P.
Jag hade ju också en toppen dag, som jag väl redan berättat om.

Mello, och så Lilltjejens nybakde morotskaka och kaffe, sågodis och choklad.
Gotte frossa.
Mår nog lite illa nu....

I min värld hade Ralf den bästa låten. Jag försökte rösta, ringde båda numren fera gånger, men kom inte fram..... Varför?
Men Robin var klart värd vinsten, killen är bra!


Nu vill jag gå ut och festa snart! Eller en konsert snart igen.
Var ju på Ledin förra helgen.
Är det något så energigivande som att gå på en super kosnert tillsammans med någon man tycker om?
Trummorna och basen som känns i hela kroppen....
Mmmmm