Vill ha

Nu vill jag ha lite nya kläder.

Jag behöver det faktiskt.
Men... hur mycket pengar har jag att spendera på mig själv då... nada.

Och hur smart är det att köpa nya kläder till stortjejens student (Shit , min lilla tjej tar studenten!!!) jag som ändrar storlek när jag som minst har tänkt det...

Å andra sidan brukar jag vänta med att köpa kläder tills det är slut i affärerna.
Inte bra.

På lördag ska jag ha en dag på stan.
Då kan jag kika lite i alla fall.
Drömmer om såna här jeans
Som man väl måste ha stl.36 för att se ut som folk i.
I min stl. blir det nog mer korvstoppar form...

Men vita slimjeans och en snygg blus.
Passar i de flesta väder.
Typ

Fast inte helvit då.

Och kanske inte ärmlös.
Gäddhäng och ärmlöst är inte snyggt.

Hur tusan blir man av med det?
Nån som har en super effektiv armträning för baksida överarm?
Eller vad tränar man?

Om man tränar, det är ju så obotligt tråkigt.

Men i morgon SKA jag ut på promenad på morgonen.
Jag lovar.
Även om det är grått, om det regnar, blåser, eller sängen skriker till mig att ligga kvar.
Som den gjorde i morse....

Föresten krävs det höga kalckar till dom byxorna.
Inte riktigt min grej det.