Phu

Denna helg har varit hektisk.

Gruvad mig som sjutton för igår.
Vet inte riktigt varför, men det kändes bara sååå jobbigt.

Jobbade förmiddagen, var hemma vid 13.00.
Fixade mat, dammsög.
Åkte vid 15.00 till innebandycupen. Stog i caferian och sålde toast, hamburgare, korv, fika och godis.
Kom hem igen stax efter 21.00

Idag var det coopens årstämma.
Chefen var borta, så jag skulle hoppa in i stället för henne om hon inte hann hem.
Gruvade mig för det med.
Fattar inte vad det är med mig.
Fast hon hann hem:)

Och allt gick bra.

Bara ett årsmöte till i veckan som jag måste gå på.
Är ju medlem i styrelsen.
...

Lillkillen hade cup 5 mil bort idag.
Dom åkte vid 07.30 och kom hem vid 18.30 i kväll.
Dessutom är han redigt förkyld.
Borde int eha spelat, men han hade int eont i halsen och ingen feber.
Tror ni det gick att stoppa honom?

Fast dom gjorde kanonbra matcher. 2 vinster, en lika och en förlust.
Spalade mot 01:or
I serien spelar dom mot 02 :or.
Själva är dom ett blandat lag.

Stolt mamma!
Jag hade gärna varit med.


Angela

På lördag du.. då tar vi gävle med storm ;)