Rafflande spänning

Lillkillens innebandymatch idag var verkligen sååå spännande.
Vi föräldrars om tittade på var helt slut efteråt:)

Resultatet belv 11-11.

Förra gången de mötte samma lag var i början av säsongen på en borta match. resulatet var då 9-2 till de andra.

Bra P 01-02!

Jag och P:s pappa hade fika försäljningen.
Sålde bra.
Lilltjejen hade bakat helt fantastiska chokladmuffins, glömde att fota dem, synd för dom var makalösa!
Gissa om dom tog slut först eller?


Storkillen hade borta match ungefär samtidigt.
Maken fick åka på den.
För som alla nog är medvetna om och som lilltjejen påminnde sin pappa om, så var det nog bäst så eftersom "man aldrig kan veta om mamma kör till rätt ställe...."

Då blev det också maken som fick ta den nya fina bilen.
Men jag och stortjejen fick prova när vi åkte till hennes tåg.
Hon körde dit och jag hem.
Betyget?
Jodå, kan nog vänja sig även vid att köra ne ny bil :)

Måtte min gamla favorit gå att sälja. Det är liksom lite onödigt med 3 bilar.
Ska besikta den på måndag nästa vecka, sen åker den ut på blocket.
Min älskade lilla bil....(för att vara ärlig skulle jag mycket hellere sälja makens bil, men den är 7 sitsig och en sån bil behöver vi ju i alla fall i bland)