Känns konstigt

Men nu SKA jag inte gå ner mer i vikt.
Jag SKA stå stilla, absolut inte heller gå upp.

Hur lätt är det på en skala?

Visst är jag fortfarande rätt fluffig här och där, magenm blir man någonsin av med den när man varit överviktig ganska länge?
Tror inte det, inte i min ålder i alla fall, annat var det för di så där 11 år sedan.
Väntade tvillingar och hade gigatisk mage. En vecka efter förlossning var den puts väck!

Jo, det är sant.
Men dom fasonerna är visst puts väck dom med.
Åldern tar väl ut sin rätt på nåt sätt.

Gäddhäng har jag också gott om.
Men de sista 2 kilona har oavkortat tagits från rumpa och bröst, och där vill jag nog ha kvar det lilla jag har, så nu får det räcka.

Mitt bmi är så normalviktigt så.
Det känns skönt.

Men, jag har aldrig tidigre lyckats hålla vikten när jag väl gått ner.
Hur gör man?
Usch , jag har rena ångesten för det här.


Jag har en sån här i skafferiet


Den ropar på mig....

Men , godis bara EN gång i veckan, Japp, det har jag bestämt tillsammans med tvillingarna. Jag kan ju bara inte bryta det, när dom är så duktiga.

Jag fick en sån av lilltjejen i lördags också, modell mindre 11 gram eller så.
Jag sparde den till igår, då söndag fick bli godisdag förra veckan, jag var ju på en tillställning och hjälpte till hela lördag kväll.
Åh, den var så god! Jag älskar verkligen choklad och då särskilt lindt choklad....

Bäst att gå och lägga sig nu innna det spårar ur :)