Min lilla prins

Min lilla prins som inte är så liten längre, ringde till mig idag.

Dom har det bra.
Men lite hemlängtan blev det när han pratade med mamma.
Det förstår jag ju, som jag längtar efter honom!



Mmm, ser det inte härligt ut?
Bara en liten mobil bild, men de två små prickarna är lillkillen och hans bästis  tidigare i dag :)

Skulle inte varit så dumt att vara med där.
 

Sidé imorgon:

Max
36°
Min
18°


Själv har jag varit på tvillingarnas föräldrarmöte på skolan.
Det bästa föräldrarmötet på år och dar.
En super glad och nöjd fröken.
Som bara bekräftade det vi redan anat.
Barnen trivs toppen bra i skolan.
Och det går bra!

Ny rektor presenterade sig.
Positivt första intryck i allafall.

Tydligen flera egna idag vuxna barn, allt från superduktiga i skolan, till att ha svårt i skolan och ha diagnos.
Hon sa sig brinna för dom barnen.

Låter ju bra.
Har ju en liten dyslektiker, eller han har i allafall den probematiken i nuläget.
Lite för tidigt att säga säkert, det kan rätta till sig.
Hoppas på det.
Men med den fröken han har nu, så har han de bästa förutsättningarna man kan ha.