Ikea lockar

I morgon ska vi äntligen komma iväg en sväng till Ikea och kolla på garderob till hallen.

Tyvärr för låg takhöjd för den jag helst vill ha, men sak den som ger sig.
Det finns en lägre, men inte så lång som jag vill ha.
Men då kanske det kan bli två korta då?


3 meter garderob med skjutdörrar i hallen.

Måste det inte bli bättre ordning då?

Kanske måste jag skicka några ungar på kurs för att lära sig ställ skor i skohylla och hänga jackor på galgar.
Men inte ska det väl var omöjligt att lära sig?

Eller kommer skorna att hamna framför gaderoben och jackorna i en hög i trappan?
Och jag bara få ytterligare en ska att tjata om.
Hänga upp jackorna på krokar lärde dom sig ju redan i 2års åldern.

Det där med att ställa upp skor i skohyllan är fortfarande inte helt problemfritt.
Rättre sagt är det mer ett undantag att dom hamnar i skohyllan.
Men jag har fortfarande en dröm om en välstädad hall :)