Möte, på möte, på möte och så ett möte

Himmel och pannkaka.

Detta är vekligen årsmötenas storhetstid.

Denna vecka och nästa är det möte varje vecko dag och så nästa vecka även lördag, söndag.

Jag behöver inte gå på alla.
Maken ligger lite sämre till.

Som ordförande i två av föreningarna och som representat för sina föreningar på de andra föreningarnas årsmöten.
Valberedning i en av dem också.

Jag lovar soch svär att aldrig sitta med i mer än en förening åt gången.
Det och så skolans alla möten räcker gott och väl för mig.

Min förening är ju mer som ett företag efter som det är en ekonomisk förening med några anställda, det kräver lite mer.
Men ändå.
En räcker.


Ikväll handlar det om nog till stor del om skolan.

Maken får gå.
Jag orkar inte.
Nä, orkar faktiskt inte.

Jag borde verkligen.
Maken antydde nyss att jag ju bara sitter hemma.

Ja.
Men hur mycket social är han på jobbet om dagarna?
Dom kan bara prata med varandra på rasterna.
Därimellan har dom hörselskydd på sig och kan inte prata med varandra.
Ringer mjag nån gång dit så hör jag ju vilket jäkla oväsen det är.
Socialt, nja.

Jag jobbar i äffär.
Träffar folk dagarna i ända.
Kan prata med mina underbara jobbarkompisar när jag vill.
Så, så jäkla osocial är jag ju inte!

På lördag ska jag föresten på innebandy match.
Säsongens sista för lillkillen.
Sen vidare till Gävle på tjejmiddag.

Maken, stortjejen och lilltjejen ska till Stockholm på dop.
så om allt klaffar så hämtar dom upp lillkillen i Gävle på hemvägen innan min middag börjar.
Det kan funka med lite tur.
Med lite otur får lillkillen gå på tjejmiddag, eller så får jag komma lite senare.

Är bjuden till Bästa V.
Min kompis sen vi var 7 och 9 år.

Ska bli så kul att träffa några av tjejerna som jag bara har hört en massa om, men aldrig träffat:)
Vi får se om jag stannar till söndag eller åker hem på kvällen/natten.
Vädret och väglag får avgöra.