Det tar sig :)

Mitt hem är en enda röra.

Nu kommer jag ihåg varför det inte blev någon rust någonstans så länge barnen var små...

Jag har grejer i 2 köksskåp, resten står i lådor i hallen och i vardagsrummet.
Eller travat på bänken i tvättstugan.
Liiite rörigt att plocka ur diskmakinen och att laga mat.

MEN
Jag har nya bänkskivor , som inte är högblanka :)
Jag har ny diskho, OCH vattnet är påkopplat.

Väggarna är spacklade och slipade.
Skåpen är målade invändigt där det behövdes och fönsterfoder och dörrfoder har kommit upp(svärfar) och är målade i kväll.
I morgon kommer snickaren från Norddesign med luckorna och sätter upp dom.
Spännande...
Jag flyr fältet och åker och tittar på tapeter.

På onsdag eller torsdag börjar vi sätta kakel (pappa).

Jag har bestämt vilket golv det blir .
Jag knackade helt enkelt på hos mamma och pappas nya grannar och frågade om jag fick komma in och titta på deras golv.
Jag känner dom inte, så aningen frmafusig kände jag mig, och mamma som jobbar med gramnntjejen hade paratat om hennes fina golv och uppmanande mig att gå och titta.
När sen tvillingarna kom hem efter att ha sålt jultidningar där och  sa att deras kök vars å fint och golvet var nästan som det vi tittat på. ja...
Och jo, dom hade golvet jag har tittat på.
Det var jättefint utlagt och såg så annorlunda ut mot att titta på en liten bit bara i affären.
Så nu har jag bestämt mig.
Nu ligger bara beslutet om tapeter kvar.

Och sen kommer hallen , men det blir en senare fråga.

Carina

Spännande, hoppas vi får se bilder sen :)