jobba på, jobba på

så hårt det går....:)
Japp. vi jobbar och jobbar.
Nu äntligen är nya kassasystemet på plats och alla kylar fungerar.
De flesta varorna är inlagda i nya kassorna, och jag vet nästan hur det mest väsentliga fungerar.

Hade min dag haft 3 timmar till skulle jag kanske känt att jag varit i kapp ...

Fast att stanna på jobbet 3 timmar till, en fredag kväll när man redan varit där i 12timmar är inte så frestande.
Det får bli tidig morgon i morgon i stället.
Skulle vara skönt att ha jobbat i kapp lite inför midsommarveckan.
Hoppas ju på mycket kunder då.

Nu har mina ordinarie jobbarkompisar gått på semester och det är vikarierna och jag.
Tur att våra vikarier är helt toppen!

Ny som vikarie i år är min stortjej som ska jobba lite med varuplock och sånt.
Hennes första sommarjobb, hon har jobbat 3 dagar den här veckan också och det går jättebra för henne.
Stolt mamma, så klart :)


I kväll har jag tittat på ettan, vilken härlig kväll!
Inte utan att det trillade en tår när barnen sjöng för Daniel och Viktoria
Så fint.
Och Roxette, mäktigt!

I Ockelbo är det verkligen en folkfest.
Det är inte annat än att man en sån här helg är ganska stolt och glad över vad Ockelbo lyckats ådstakomma. Vilken otroligt positiv händelse för Ockelbo kommun.
http://svtplay.se/v/2047701/det_kungliga_brollopet/festkonserten__avslutningen?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2047649/sb,k133549,1,f,-1