Trevlig Valborg!

Så är det den sista april.
Nu börjar våren och sommaren på riktigt.

Våren visar sig från sin bästa sida dagen till ära och det är riktigt skönt ute, fast visst, det blåser en del.

Ett par vänner med sina 2 barn kommer hit och äter middag i kväll.
Sen går vi och tittar på fyrverkerier lite senare.

Första maj kommer att firas genom att bka a150 bullar till skolans musik förställning, och så ska jag till jobbet och lära mig göra  månadsavslut också :)

Det är ju för sjutton snart dax för semestrar.
När chefen är borta måste jag kunna allt sånt hon gör normalt.
Jag har knappt 2 månader på mig...

Om två månader har två av mina vänner fått barn, det har varit midsommar och jag jobbar som mest.
Ooootroligt vad fort det går!

Det blir i allfall en liten pojke, kanske två, jag tror nog på det.
Men jag får veta på tisdag :)
Det ska bli så roligt att köpa lite bebiskläder igen!