Wow!

Skrattade gott när vi hade ätit middag i dag.

Lillkillen gillar inte mjölk.
Vi vill i alla fall hatt han ska dricka litite mjölk varje dag, eller äta yogurt , fil eller så.

Nu när det varit Lets Dance har han varit mycket imponerad av Magnus Samuelsson och hans enorma muskler :)
Och vem är inte det ....

Idag satt han och funderade över om inte Magnus dricker mycket mjölk för att bli så stark.
Jo, det trodde han och vi höll med.
Han svepte i sig sitt glas mjölk utan knussel och skulle sen kolla om han hade några muskler.

Han ställde sig och spände armarna, men i fel vinkel, 
Maken  visade honom hur han skulle göra och lilltjejen gjorde stora ögon, sprang fram och kände på pappas muskler och utbrast :  
"Wow" , kolla Lillkillen, han har riktiga!!!!

*fniss*

I morse ringde klockan 07.00
Storkillen skulle väckas för att göra sig i ordning och åka med sin kompis till Bruksvallarna.
Aldrig har han väl varit så lättväckt :)

7.50 skjutsade maken dit honom, klockan 08.00 planerade de att åka.

Jag var rätt nervös, men storkillen sken som en sol när han åkte.

Han blir lätt åksjuk och det är ju det sista man vill när ungarna åker med andra!

Vid 10.00 skickade jag ett sms och frågade hur det gick.
Bedömde att de borde kommit förbi den  krokigaste vägen vid det laget.

Då ringde makens mobil och det var kompisens pappa.

Han berättade att dom fortfarande var hemma...
När de skulle svänga ut på vägen och åka, gick bilen sönder!

En nästan ny Volvo V70.

Så otroligt snopet!

De hade ringt assistans och en bärgare skulle komma och hämta deras bil och samtidigt ha med sig en hyrbil.
3 timmar försenade kom de iväg.

Jag hoppas innerligt att resten av resan går utan bekymmer!



Fast det varit helg känner jag mig måttligt utvilad.
Jag sover dåligt på nätterna.
Inte pga. någon oro utan för att jag hela tiden vaknar av att armar och händer har domnat bort.
Så obehagligt!

Även på dagarna kan jag känna att vänster hand är lite sådär halvt bortdomnad, lite stickningar liksom, men ganska okej.
Fumlig i händerna är jag iallafall, mer än någonsin
Får se hur det går att jobba i morgon.

Jag ska ringa massören  i morgon om jag inte är bättre.
Det kanske är något han kan åtgärda, skulle tro att det kommer i från ryggen/axlarna.
Men ont har jag inte.

Anna B

Ja nerver kan vara ett elände. Har haft samma problemi perioder. Värre när jag var lantarbetare. Naprapat rekomenderas varmt. Då stretchar och drar man med.

morsdeka

Vilken gullig historia! De är för härliga, de där små ungarna. Synd att man inte kan skriva ner precis allt kul de säger. Man hinner ju inte.



Jag hoppas de där domningarna försvunnit vid det här laget. Tänker på dig.



KRAMEN!