Å så igen

Ja, det ville sig inte bättre än att jag blev sjuk igen i går .

Hade lagom hunnit lagt på luren efter att ha pratat med S och bestämt att hon och hennes familj skulle komma hit och hälsa på idag.
Jätte kul!
Jag har inte träffat henne på en månad (normalt jobbar vi på samma ställe och ses åtminstone på lunchen varje dag) och hennes familj som jag aldrig träffat men hört så mycket om :)

Nä, då fick jag magsjuka.
Eller jag vet inte, skit ont i magen och ett jäkla rännande på toa.
Ont i kroppen, ont i huvudet och feber.
Pang bara.

Bara att ringa S i går kväll och avboka.

Skit.

Idag är jag bra i magen, men är kanon förkyld igen.

Det känns verkligen inte som nån semester det här.
Förra veckan var jag förkyld, först i helgen som jag kände mig riktigt pigg igen.

Ha ha.

Bäst idag:
Allsång på skansen och Pär Johansson från glada hudikteatern.
Hans berättelse fick mig till tårar.

Och Toralf och Teresia.
Jösses!
Anna B

Krya på dig! Inte kul när man blir sjuk vid roliga planer.

Carina

Tittade på allsången idag efter att syrran berättat om hudikteatern och både jag och Stefan grät, jäklar så bra de är! Kollade efter biljetter när de var här men tyvärr slutsålt!

Tyvärr Malin detta var sista sommarkväll för i år, sista men första för oss trots att vi bor där, varit borta 3 veckor i rad med husvagnen!

Hoppas du får godagar i Gävle :-)