jaha

Vaknade 8 i morse med huvudvärk.

Sov 2 timmar till i hopp om att det skulle bli bättre.

Icke.

Tänkte att jag nog blir bättre när jag "snurrat i gång" lite.

Plockade undan i köket, åt frukost och tog dammsugaren upp för trappan.
Totalt slut.

Nä.
Det blir inget Gävle med tjejerna i kväll.

Jäkla skit, jag som tom. kom i mina smala jeans och därmed visste hur jag skulle klä mig, vilket är rätt ovanligt.

Fattar inte hur det gick till, men jag kunde ha dem.
Visst, det kunde jag i julas också, men sedan dess har jag bara jäst.
Ätit, ätit och ätit.
Inte promenerat.


Jag stannar hemma  i kväll och äter godis och kurerar mig.
Jag  har banne mig inte tid att bli sjuk!

Jag tänker inte laga någon mat  i kväll föresten.

Få se vad maken hade tänkt göra....


morsdeka

Stackare!... för att du inte kom ut med vännerna.

Bravo!... för att du kommer i brallorna. Se, det är ju inte så farligt som du trott ibland. Du ÄR fin!!!



KRAMEN!