FF

Nu har mina yngsta barn (3 st) föräldrarfri helg :)

De har åkt till moster och morbror och ska sova över där en eller kanske två nätter.
Det är i morgon som de ska åka till Hudiksvall och Mulle meck museum och lekland.

Alla tre ser fram emot det, så jag hoppas det blir bra.

Alltså är det bar jag , maken och stortjejen hemma ....
Tyst?
Nä, vadå?

Tänkte på avd vi skulle äta.
Vi hade ju inga "tycker inte om"  och " vill inte ha" att bry oss om.
Stortjejen äter allt utom blodpudding och potatisbullar, vilket jag ju inte planerar att servera en fredagskväll.


Men vad äter vi då?
Det blev tacogratäng.

En som en kompis pratade om som skulle vara sååå god.
Vi testar!
Sallad och bröd till.

Det doftar så gott här nu.
Jag sak dyka in i duschen en sväng så ska vi äta sen.

Maken föreslog att vi skulle åka någonstans och gå ut och äta.
Jag sa nejtack.

Jag vet, hur tråkigt som helst
Men jag orkar inte.
Jag är helt slut.

Dessutom ska jag till Gävle med ett gäng tjejer i morgon och äta på Österns pärla.

Det får räcka som restaurangbesök för den här helgen.

Trevlig helg!
Angela

Vila upp dig och ha de kul i morgon :)



Du har en liten utmaning som väntar på min sida ;)

Anna B

Du låter som jag :) Hoppas gratängen var god och att du får trevligt i Gävle.

morsdeka

Vad härligt att barnen får följa med moster & morbror på lite äventyr. De är ju inte alla förunnat att ha det så. KRAMEN!