Hallå, solen!?

Min vanliga tur.
Solen har gått i moln och det blev faktiskt lite kallt.

Jag som skyndat mig promenera på morgonen, äta frukost, duscha, åka  till affären med insamlingarna, hänga tvätt, bädda sängar,  riva ur flickornas sängkläder för det var ju så bra torkväder, gå ut i  bon och leta reda på ett par shorts, klämma ner mig i dom, inte helt lätt, det har inte gjort nåt om dom varit en stl. större.
På med ett linne, fram med solstolen och en bok.
Lägga mig i solen och njuta- då gick solen i moln.


Där fick ju maken vatten på sin kvarn.
Han sa att jag skulle passa på att vara ute i går när det var så fint väder, och strunta i städningen.

Men, jag kan ju inte vara ute och koppla av när jag vet att det ser ut som fan inne.
Så det så.

Solen kanske kommer tillbaka.

Yvonne

Kul att jag kunde locka dej med en mjukglass hos mig!

Visst, jag håller med dig, det är gottigottgott med en Flurry med dajm.

Får locka in barna till stan med det senare när min sol svalnat lite, här gassar den, på gränsen till oliiiiidlidligt!

Jisses vad du har hunnit med mycket inomhus!

Bra gjort!

eva

Hejsan! Kul att du tittade in hos mig och lämnade avtryck. Välkommen tillbaka. eva

Carola m 7

Haha:)

Ska jag lära dig hur man slappar kanske;)?

Just det har jag inga större problem med nämligen!

Och specielt när solen skiner, då skiter jag i hur det ser ut inne..så gott det går förstås.

Fast nog är det skönt när man hunnit göra allt annat först, innan man njuter och slappar!!

Men nu kan du ju med gott samvete läse en bok eller nåt:)

Solen kom kanske tillbaka?? Här har det gassat hela dagen, så jag hoppas du fick lite färg på näsan du med:)

Ha en toppenhelg!!